2010. január 1., péntek

Emma HHK babája




Máris magyarázom. :) HHK= halmozottan hátrányos küllemű. Nem elég, hogy lapos, és tojás alakú a feje, még ráadásul filchaja is van... :D A kisasszony még szinte mindent megkóstol ezért nem mertem más hajjal kísérletezni. Kellett Micinek egy baba, ezt már tudtam, ezért készült ez a "lény".
Mint láthatjátok, közel egyforma magasak a kisasszonnyal. :)

Szereti, eteti:


Csipkés bugyi:


Lesznek babatestvérek előbb-utóbb. :)


Frissítés: együtt is alszanak. :))

11 megjegyzés:

ccsigaház írta...

szerintem szuper lett! én bele se mernék kezdeni ilyenbe...

Cat írta...

Az a "szereti,eteti"-kép...
Elolvadtam tőle. :)

Aranyalma írta...

HHK??!! Nagyon csinos lett! Micike is lemeózta és tetszik neki! :)

Timi írta...

Nagyon jó! A séró csak így kivitelezhető, Bibi babája is rongyhajú lesz, ha egyszer elkészül.

Ledorka írta...

Azt mondjátok, szódával elmegy? :)) Köszi. :)

Wattacukor írta...

Naggyon jó lett! :) Szóda nélkül is elmegy :D :D

Karina írta...

Szerintem is nagyon klassz, és Emmától pedig elolvadtam. Tudod, ha Doma lány lett volna, Emma lett volna..Szuper édes!! Jó babázást!

Ledorka írta...

Réka, neked nem vizezem. :))
Karina, mi is évek óta őrizgettük a nevet, hátha lesz egy lányunk is - és lám, csak összejött. :))
Köszi nektek is. :)

Grety Gergaly írta...

Nagyon aranyosak:)

Zsófi írta...

Én sem értem m i a bajod ezzel a babucival????
szerintem is tök jó lett és a kép Emmával meg magától beszél:)Szerintem az elég meggyőző:)

Ledorka írta...

:) Ma fotóztam őket, van egy alvós kép. Felteszem majd a manódumás blogra. Irtó aranyos. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails