2009. szeptember 11., péntek

Kutyás mei tai



Egy hete kezdtem el, tegnap végre befejeztem. :) Valahogy most minden hátráltatott... de a végeredmény tetszik. :)
Stílusra más, mint Timié, de fazonra ugyanaz, csak ívelt kapucnit kapott. A kapucni rögzítésén sokat gondolkodtam. Most a pántra is megkötőket varrtam. Felmerült még a csatos megoldás lehetősége, illetve arra is gondoltam, hogy pici karikákkal lehessen szabályozni a hosszat. Úgy, mint a karikás kendők esetében, csak mini műanyagkörökkel. Nektek mi a véleményetek? Mi tűnik a legjobbnak?



Legközelebb a mintát picit feljebb kell varrnom, mert így a kutyus egy része a baba popsiján van. Tudom, mert kipróbáltuk Micivel. Irtó kényelmes. :)


Az olyannyira kedvelt hullámos tűzést használtam most is. Talán védjeggyé válik. :) A képen nem igazán látszik, de a csonton van a címkém.


Mici érdeklődik:




12 megjegyzés:

Cat írta...

Nem tudsz hibázni, ismét remekmű született :)

Ledorka írta...

Hú, dehogynem! :D Azért köszi. :)))

Tündérlátta írta...

A műanyag kör nem fog csúszni annyira mint egy fém. Pontosan hogyan képzeled? Nem Onbuhimora gondoltál? A Podegit már próbáltad?

Ledorka írta...

Ja, nem, én arra gondoltam, hogy a kapucni kötőjét két apró karikával rögzíteném a pánthoz. A karikákat együtt varrnám fel, és azokon fűzném úgy át a kis kötőt, mint ahogy a karikás kendőnél van. Így lehetne állítani a kötő hosszát is. Amúgy ugyanilyen maradna a mei tai.

A podegit nem próbáltam, csak nézegettem. Láttam, hogy te nagyon otthon vagy a témában. :))

Tündérlátta írta...

Podegit még én sem próbáltam, de nagyon tetszenek...
Kíváncsi leszek a karikás MT megoldásra.

Timi írta...

Szuper lett ez a pöttömputtony is!Szerintem a karikás megoldás,csak akkor jó,ha bibölisztikusan erősen van rá varrva.Bibi folyamatosan a megkötőtt rágja,ha lenne rajta egy karika,és gyengén lenne ráöltve,tuti leenné ! :D

Ledorka írta...

Annyira jó név a pöttömputtony, hogy kölcsön is vettem, ha nem haragszol. :)
Látom, nem tudok magyarázni.. A karikát a pántra varrnám, a kapucnin továbbra is kötő lenne azt kéne áthúzni a karikákon. Bár, nem tudom, mennyire jó ötlet, csak a karikás kendőt forgatva jött.

Tündérlátta írta...

A csuklyát lehetne karikába fűzve állítani méretre?? Azt sokan csinálják. Vagy egyszerűen egy kis pánton lehet átfűzni.

Ledorka írta...

Végre sikerült elmagyaráznom, mit akarok. :D Bocs, hogy ilyen bénán írtam körül.
A kis pánton való átfűzést Timi májtokjánál csináltam. Valami új megoldáson törtem a fejem - erre kiderül, hogy nincs új a nap alatt. :D

Timi írta...

Jólvan na!Én csak a talicskához értek...el is tolom :DDD

Ledorka írta...

???? Inkább olyan jó nevet találtál ki, teeee! :)) Tolod vissza rögtön?! :D

Timi írta...

Na jó :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails