2009. szeptember 5., szombat

Ömlesztve

mutattok pár dolgot. :)

Jelenlegi kedvencem:

Gondolom, sokan felismeritek, hogy ez egy Ikeás ágytakaróból született. Annyira jó anyaga van, muszáj táskát varrni belőle! :D Egy darabig válogattam hozzá a kékes vásznakat, bélésnek, aztán ott sikítozott ez a vaníliaszínű, virágos, hogy próbáljam meg őt. Lám, milyen jó lett - szerintem. :)

Tulipános:




Ez meg egy horgoló- és kötőtűtartó, amit kérésre csináltam. Igazából ez csak tesztpéldány. :)




... és jópár UFO (unfinished object) is sorakozik az asztalon. Ennek elég prózai oka van. Ha a a gyerekek alszanak, varrni nem tudok, szabni viszont annál inkább. :) Ilyenkor gyártom előre a cuccot.


3 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon jók! szeretem én is ezt a takarót, nálam is születtek már belőlük táskák...:))
És én is így vagyok a szabással, belelendülök, mikor alszik mindenki, aztán csak várakoznak szegénykéim... néha mire elkezdeném varrni, nem emlékszem, melyik rész micsoda. Vagy hiányosak, mert elhasználtam időközben egy alkatrészt... valahogy meg kéne fegyelmeznem magam, de nem megy.

Fércművek írta...

Igen, igen, nálam is csak állnak a kiszabottak. íRemélem hamarosan rájuk vetem magam és ömlesztve megmutatom. :))

Ledorka írta...

Akkor ti megértitek az összehajtott, vasalt dirib-darabok halmát. :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails