2009. szeptember 14., hétfő

Párna-hegyek és ovis cucc


Varrtam megint néhány nyakpárnát. Bocs a kép minőségéért, este fotóztam. Na, melyik lehet a kedvencem? Túl könnyű volt a kérdés? Hát, persze, hogy a piros, pöttyös. :)
A kék alapon tulipános, és a türkiz még megvan, a meskán várják a gazdáikat.


Petesz végre elkezdte az ovit. Eddig egy fránya vírus hátráltatta benne, de ma belevetette magát a közösségi életbe. :)) Élvezte, tetszett neki. Megmutatom a zsákját és az ágyneműjét. Bandó ovis ágyneműjét is felhasználtam a varrásukhoz: abból szabtam a zsák bélését, illetve a sötétkék autókat. Elvégre a bátyus már iskolás, neki nem kell a dominós huzat többé. (Itthon nagy takarót használ.)
A zsák táskafazonú, csak szélesebb, hosszabb. Bevarrós közbéléssel merevítettem. Egy nagy, kettéosztott zsebet kapott. Már megdicsérték az oviban. :)








8 megjegyzés:

Wattacukor írta...

Te olyan ügyes vagy! És tuti, hogy villám kezed van, ha ennyi mindent tudsz csinálni megfele!

Wattacukor írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Wattacukor írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Ledorka írta...

Csudát! Inkább mindig el vagyok maradva a terveimhez képest... de köszi. :))

Abile írta...

Húúú, mennyi csoda dolgot készítettél! Naggggyon tudsz! :o)

Ledorka írta...

Na, ne túlozzunk, kérem szépen! :D Köszi. :)

F.Gina írta...

Nagyon jók ezek a gyerekmotyók :))

Ledorka írta...

Köszönöm szépen. :) Az oviban is sikert arattak. :) (Most dicsekedtem. :P :D )

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails