2009. szeptember 19., szombat

Végre befejeztem...

Mici autósülésének a huzatát. :)


A hordozót már nem szereti, inkább ülne, ezért előszedtem a Peti által kinőtt Bobob ülést. A huzatán már meglátszott, hogy használták a fiúk, ezért varrtam rá újat. A gyári szövetet nem szedtem le, csak egy felső, levehető réteget kapott. Ez így lényegesen bonyolultabb volt, mint Peti ülése esetében, amikor simán szétvágtam az eredeti huzatot, és az alapján varrtam az újat. Most valahogy sajnáltam volna belevágni.... Így viszont néhol kicsit ráncos, hullámos, szóval nem teljesen tökéletes. Az öv pántjának hagyott "lyukaknál" ki is látszik az eredeti, kék kárpit. A Petiénél használt szürke anyag lett most is az alap, de kevésnek bizonyult, ezért kiegészítettem piros-fehér csíkossal, olyannal, mint a nyakpárnája. Narancssárga is került rá, mint a fiúkéra, de nem autó, vagy vonat, hanem cica. :)


Az új huzat körben gumis, így egy mozdulattal le tudom venni, ha mosni kell.


Sok minden készül(ne), pl. verses párnák. Kettő már csak befejezésre vár, de 8-10 itt tombol a fejemben. :D Valószínűleg ezért is fáj...


7 megjegyzés:

Timi írta...

A kis csíkosát!Ez is nagyon jó lett.Mikor harmadjára néztem meg a huzatot,akkor vettem észre rajta a cicust :D

Fércművek írta...

1. Hihetetlen szép a kislányod! Már soxor akartam írni. :)

2. A verses párnákat olvasva elkerekedett a szemem. Ha megkérdeznéd az itthoniakat, ma végig ezekről beszéltem itthon. Persze táskaként indult a dolog, de én már a párnánál tartok. Jujj, de kiváncsi vagyok a tiedre!! Nem is tudom leírni, hogy mennyire.

Ledorka írta...

Timi, kicsi volt a szabad hely, ezért kicsi lett a cica. :)

Jutka, nekünk egyszer (vagy többször) találkoznunk kéne. :) Jópárszor zakatolt már egy irányba az agyunk. :D És köszi. :)

Edige írta...

Hogy Te milyen ügyes vagy! Gratulálok!

Ledorka írta...

Köszi, próbálkozom. :))

Abile írta...

Khmmm.... khmmmm... Csak halkan merem megkérdezni, mert rajtam kívül valószínűleg mindenki más tudja... Mik azok a verses párnák?? :o(

Ledorka írta...

Még nem fotóztam, de estére felteszem, jó? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails