2009. szeptember 10., csütörtök

Mert megígértem....

...még ezer éve, de elmaradt. Mea culpa... Az úgy volt, kérem szépen, hogy Melinda kérte a szitakötős táskám mintáját, én pedig elkezdtem keresni. Köcsögbe estem (vagy kétségbe, egykutya), mert sehol sem találtam a mintafüzetet. "Az nem lehet! Nemrég hímeztem belőle!" Aztán eszembe jutott, hogy nyaralás előtt bekészítettem a csomagba, hogy majd Balatonon hímezgetek belőle, de az utolsó pillanatban mégis kivettem, mondván lusta leszek, és passz. :D Na, akkor hová tettem?! Kerestem, de nem találtam. Aztán tegnap összefutottam vele a varrós szekrényemben: bebújt két anyagdarab közé. Fránya füzet! :)
Sok rizsa után a lényeg:



Jobb későn, mint soha, vagy ez már nagyon késő? :)



4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem is jobb később. Úgyis mostanában akarok x szemes hímzésbe kezdeni, úgyhogy utólagos engedelmeddel, el is mentettem a képet. Köszi.

Melinda írta...

Dehogy késő!
Nagyon szépen köszönöm!!Jön a hétvége, még az is lehet hogy kivarrok egyet :))

Ledorka írta...

Szívesen mindkettőtöknek. :))

Abile írta...

Köszönöm, én is mentettem! :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails