2009. szeptember 21., hétfő

Verses párnák -kalapszalag és gépgyerek





Weöres Sándor: Kalapszalag


Volt az öregúrnak kalapja,
volt a kalapon egy szalagja.

Volt a szalagért nagy haragja,

amikor a macska bekapta.



Napok óta ez járt a fejemben. Talán végre kivarrtam. :D Most viszont más versikék zsongítanak.
Elkészült egy gépgyerek is.


Ágai Ágnes: Tegnap egy gépgyerekkel

Tegnap egy gépgyerekkel játszottam,
a keze helyén drótok lógtak,
a szemében villanykörték égetek,
és amikor haza akarták vinni,
berregett, mint a Papa borotvája.





Az M-es párna a barátnőm fiacskájáé, Mátéé lesz. Ő már okos, nagyfiú (elmúlt 3 éves), ezért mertem gomb-kerekes autót varrni rá.


A Barátság-takaró darabját is útnak indítom. Összevarrtam a hétvégén a blokkomat Abile blokkjával. Küldöm Marcsinak, de csak holnap, mert itt 4-kor bezár a posta, és nem értem oda időben. :( Úgy szeretném egyben látni a takarót! :)






7 megjegyzés:

Fércművek írta...

Nagyon jók a párnák!!! :)) Hasonlót képzeltem el, de persze kép formában párnára, táskára. Meg persze felnőttebb verseket. Nem úgy néz ki, de remélem hamarosan nekikezdhetek az egyik kedvencemnek. :)

Edige írta...

De jó látni már a takaró-blokk első darabjait!

Silerika írta...

Ti milyen gyorsak vagytok, már kettő összevarrva! De a mi csapatunk is szerveződik már. :)

Ledorka írta...

Jutka, én is szeretnék táskákat is, mert a párnákra olyan kevés fér. :S Meg időt, sok-sok időt! :D

Szerintem nagyon jó együtt a két blokk. Abile-é fényes, az enyém flanel alapú, remekül kiegészítik egymást. :)

Marcsi írta...

Már nagyon várom, hogy én is összeölthessem a blokkomat a tiétekkel.

Abile írta...

Dejó... dejóóóó!! Most már tudom, hogy mik azok a verses-párnák! Köszönöm! :o)) Szuper ötlet!
Nagyon jó látni, ahogy alakulunk! :o))

Ledorka írta...

Abile, ha tudnád, hogy mennyi vers kering a fejemben! :D
Már valahol úton van Marcsi felé a két blokk. Hamarosan többet is látunk. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails