2010. november 2., kedd

Bagoly professzor

...öltözködni tanít. :)




Az egyik szárnya tépőzárral rögzíthető a testhez, a másik gombbal.  A hasán a fűzést és a cipőkötést lehet majd gyakorolni, és a karabiner ki-bekapcsolását. A hátán van egy cipzáras zseb. Viszonylag nagy: 28 cm magas, 26 cm széles, oldalról mérve 14 cm széles (vagyis ez a mélysége :D).
Eddig is szerettem applikálni, de az új barátommal ez maga a mámor. :D Így varrtam fel a  szemet:



Imádom. :) A baglyot is, és a gépemet is. :)))


17 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Nagyon ötletes, igazán jól kitaláltad!:) A gépedet nem látom, de biztos nagyon klassz! A munkád minőségén nem mutatkozik ennek előnye - bocsi! -, így is olyan, mint lenne, a régivel! Vagy tévedek?
Érezzétek jól egymást és további praktikus szüleményeket!:)))

norono írta...

Hát ez irtó jó ötlet!
Egy új géppel biztosan álom a varrás!Ez látszik is, hogy örömmel és jókedvvel készült!

Kaccat írta...

nagggggggyon nagyon jó!
én egyből kiszúrtam a szemén, hogy az új géppel van mielőtt közelebbről megmutattad volna, mert a régiek nem tudnak ilyen sűrűn (általában :-D))
Már a baglyos mobiltok is nagyon tetszett, de ez mindent visz!

Ledorka írta...

Ili, remélem, ezt úgy kell érteni, hogy a régi géppel is egész jók készültek... Legalábbis igyekeztem. :)
Norono, tényleg öröm volt varrni. :)
Kaccat, sokáig az Öreglánnyal is lehetett sűrűn cikcakkozni (pl. ezt nézd), de egy ideje megzakkant valami benne, és hiába állította a varrógép-szerelő, az utóbbi időben már nem ment. Az új gép viszont gyönyörűen varr. :)

Fércművek írta...

EZ nagyon jó kis játék. :)) Nekünk egy bohócunk volt hasonló funkciókkal és Barnus elég sokáig eljátszott vele. Az hogy bagoly plusz két pont. :)))

Tímel írta...

Fergeteges! Nagyon tetszik :)
Az új gép egy mámor lehet :) Én ritkán varrok, de átérzem az örömödet :)

Unknown írta...

Nagyon szépen dolgoztál eddig is, de sokat számít az új gép! Nagyon profi!! Csak éles késsel lehet szépen szeletelni! :))) Ilyenen már én is gondolkoztam, csak ötletből mindig több van, mint időből! :(

Melinda írta...

Szia! Gratulálok az új barátodhoz! Kívánom hogy rengeteg örömöd legyen mellette/benne és jó sok ilyen jópofa dolog kerüljön ki a tűje alól :-)))

Ili írta...

Dorka, én még csak most írok!!
Szerintem sokkal szebben varr ez a géped, látszik rajta, hogy örömvarrás volt. Nagyon ötletes játék, remélem nem győzöd majd varrni!

Dia írta...

Hű, de szuper ötlet!!! Nagyon tetszik!! :-)

Mák írta...

Állati jó a baglyod!Patrik szeme megakadt rajta és ő nem szokott így megakadni, de másodpercekig bámulta a monitoron a baglyodat...:DGratulálok hozzá!

Kőrösi Mercédesz írta...

Micsoda ötlet!

Ledorka írta...

Jaj, bocsánat... IlDinek szólt az előző kommentem eleje, csak kimaradt az a fránya d. :)
Köszönöm, lányok. :) És hogy Patrik szeme is megakadt rajta, az ám a bók! :))) Elvégre csemetéknek való. :)

Mák írta...

:D:D:D:DTényleg nem szokott megakadni így az általam nézegetett blogokon:D!

Körmendi Ági írta...

Nagyon ötletes!Ügyi vagy!

Abile írta...

Ugye, hogy ugye?? :o)) Milyen sokat számít egy jó eszköz (is)! :o)) Nagyon ügyes vagy, szuper jó az ötlet és nagyon szép a kivitelezés! Gratulálok!

Kicsoda írta...

ez nagyon jo otlet!! valahogy a konyves valtozat nekem tul babas volt, pedig gombozni a kisebb ovisok is szeretnek. Az ovoba lehet, hogy csinalok valami hasonlot:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails