2010. november 6., szombat

Karácsonyi hangulatban

Anyukám reklamált - jogosan-, hogy minden nap nézi a blogot, de ritkán van új bejegyzés. Igaz. Mostanában csak varrok, a blogoláshoz nincs kedvem. Sok dolog került ki a kezem alól fotó nélkül. Összekapom magam, és odafigyelek ezentúl. :)
Ezt a karácsonyi szatyorhalmot azért megmutatom, ha már találtam róluk képet. A múlt hónapból való, vasalás előtti fotó, és még nem is az új géppel varrtam őket. Már nincsenek meg, de lesznek még hasonlók, amint befejeztem a mostani munkámat. Tényleg kezd alakulni a karácsonyi hangulatom.... :)






5 megjegyzés:

Shushanna írta...

Ezeket is imádom!!!:)

Shushanna írta...

...na, lemaradt a fele annak amit írtam. Valahogy így szólt:
Ezek számomra a kedvenc Lidérckés alkotások. A tavalyi manócsizma volt, amivel nekem feltűntél a Meskán....
És ezeket is imádom!!!:)

Ledorka írta...

Köszi, Zsu. :) Igen, ez is én vagyok. Meg az organza virágos táskákat varrva, baglyozva, nyakpárnázva... stb is azt érzem, hogy ez a nekem való. :)) Sokféle dolgot szeretek csinálni, de ezek a szatyrok kétségtelenül toplistásak nálam. :)

Shushanna írta...

Az a közös kávé már igazán jól jönne! Hihetetlen a tempód, beavathatnál a titokba!

Ledorka írta...

Nem is, nem is... sokszor érzem azt, hogy lassú vagyok - legalábbis a saját elvárásaimhoz képest. :)
A kávézást meg úgyis megejtjük egyszer! :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails