2010. november 23., kedd

Miért, miért?

Miért nem tudok bordót fotózni?! Két bordó táskát is varrtam mostanában, de hiába próbálkozom a lakás különböző pontjain, illetve a szabadban, más-más fényviszony mellett fotózni, sosem sikerül visszaadnom az eredeti színeket. :( Piros lesz, vagy lilás, de véletlenül sem mélybordó. :( 
Használjátok a fantáziátokat! :)


Feltettem a meskára, hogy ne hanyagoljam már annyira azt a portált....
A másik bordó táskáról még ennyire sem jók a képek, azt majd később mutatom.

8 megjegyzés:

Miss Scotty írta...

Megnézted a fényképezőgépen a képfelbontás beállítását. Jobb tippen nincs (nem vagyok profi fotós) :(

Sok sikert!

Scotty

Wattacukor írta...

Neked elhiszem, hogy bordó! :D Nagyon helyes kis tatyóka :)

Kőrösi Mercédesz írta...

Nos, ismerős táska:)... Szép így is, de tényleg bosszantó lehet, ha nem azt adja vissza, ami az eredeti árnyalat. Lackó azt mondja:), a Fujikkal van gyakran ilyen gond, a tiéd is az? Géptől függ, milyen a színvilága a képeknek, utómunkákkal lehet rajta segíteni, de gondolom, nem ez a célod. Egyébként én is észrevettem, h az én gépem "nem viszi a pirosat" pl. rózsák esetében (bizonyos felületeknél nem lesz szép a szín) Erre semmilyen szakavatott választ nem tudok adni, csak így tapasztalom:((

A táskáid így is, úgy is gyönyörűek és látom, fejlécbe repültek a kistatyók:))

Süle Mónika írta...

Szia!

Volt néhány szabad percem, így képszerkesztővel módosítottam a táskádon... ha érdekel az eredmény, szívesen elküldöm neked! A gomp képszerkesztőt egyébként ingyen letöltheted netről és lehet hozzá venni oktató videót potom pénzért, de vannak ingyenes oktatások is, szintén neten. Én nagyon szeretem, a képeim nagy részét ezzel javítom! Üdv: Móni

Süle Mónika írta...

Az előbb rosszul írtam, helyesen: gimp

Utólagos engedelmeddel, már el is küldtem a képet :o)

Ledorka írta...

Scotty, köszi a tippet, de a felbontás állítása ezen nem sokat változtat, sajnos.

Réka, esküszöm... :)

Merci, tényleg hasonló, mint a kötött, csak ez vászon. :) Igen, Fujim van. A sötét színekkel mindig gondom van. :(

Móni, köszi, még nem kaptam meg, pedig a spam-ben is kerestem. A ledorka@gmail.com-ra küldted?
A gimpet ismerem, de nem használom, még sosem volt rá néhány órám, hogy megtanuljam a kezelését. Úgy tűnik, mégis kell rá időt szánnom... :)A Photofiltre-t szoktam használni, de nem bírtam korrigálni vele a színt, sosem adta vissza az eredeti árnyalatot. :/ Hiába, fotózni, és képet szerkeszteni is meg kell tanulni....

Tiffanylda írta...

Szerintem a bordó, az bordónak látszik, csak a piros nem!:))) Nem???

Ledorka írta...

Szerintem a monitor színbeállításától is, hogy ki milyennek látja. Nálam speciel a piros az piros. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails