2010. november 13., szombat

Itt a folyt., ami köv.

Kathynek varrtam egy párnát. Sztori is van hozzá. Tavasszal Kathy küldött egy ruhát, amit Micinek varrt. Szerettem volna viszonozni, de elhajtott.... :D Akkor említettem neki, hogy mivel fantasztikusan varr, varrományt nem küldenék, valami mást kell kitalálnom. Valakinek már ígértem, hogy megtanulok székelykaput faragni, és az lesz az én meglepetésem, hát felajánlottam egy kaput Kathynek is. :D Vette a lapot, és küldött is fotót, hogy milyet kér. Na, ebből kellett jól kijönnöm... :D
Konyhakéssel mégsem állhattam neki faragni, más meg nem volt itthon, szóval varrtam egy székelykaput, párnára.


Azért mintás az anyag, mert ez egy dúsan faragott kapu. :D Plusz még én is véstem bele pár sormintát, élvezve, hogy ilyet is tud a gépem. 




A vászon alatt vatelin van, arra tűztem, és gondban voltam, hogy hogy oldjam meg, hogy a belseje is szép legyen. Megmutatom, hátha segítség másnak, így néz ki kifordítva:


A fedlapot molinóval stirceltem ki, majd franciavarrással rögzítettem a hátlaphoz.
Varrtam egy pár manócipőt is a kapu anyagából, hogy legyen még valami apróság, ami rám emlékezteti majd Kathyt. :) Aztán kellett valami, amiben átadom őket, ezért született egy tulipános szatyorféle. Na, ezeket nem fényképeztem... de nem is ez a lényeg, hanem, hogy örültem a látogatásnak, és remélem, még többször találkozunk! Esetleg meglátogatnálak New Yorkban, ha jó neked a jövő hónap.... ;D

8 megjegyzés:

Kőrösi Mercédesz írta...

Jaj de szépséges párna! Tudod, én nem varrónéni szemmel nézem, csak úgy, laikusan, de nagyon örülnék Kathy helyében! Persze tudom, h ő is örül neki. Széééép!

Kaccat írta...

nagyon klassz!
és pont tegnap agyaltam azon, hogy feldobom az egyszerű anyagot ilyen elszórt csillagokkal... na ennyit a spanyolviaszról :D
A vatelines párnahuzatnál már én is gondolkoztam, hogy csináljam, hogy mosásnál nehogy leszakadjon a vatelin, én szendvicsben gondolkoztam, bevallom nem egészen értem, hogy csináltad te. (de én vagyok ilyen csekély értelmű biztos :-) vagy talán csak tapasztalatlan)

Zsófi írta...

Nagyon szép lett a párna!
És fantasztikus székely kaput faragtál!:D
Bár Én személy szerint nagyon sajnálom,hogy ezek után kicsi méretben rakod fel a képeket:(
Esetleg ettől csak egy kicsivel nem lehetne nagyobb?
Jobban meg lehetne nézni a mintát és remek munkádat!
:)

Ledorka írta...

Merci, Kata szuper aranyos nő, szerintem egy doboz gyufának is örült volna. :))
Kaccat, megpróbálom magyarázni... a mintás oldalra ráfektettem a molinót, és körbevarrtam úgy, hogy csak egy nyílás maradjon.Ezen keresztül kifordítottam, majd bevarrtam a nyílást, és ez lett a párna eleje. Ezt varrtam össze franciavarrással a hátlappal.
Zsófi, pont azért volt nagy eddig a kép, hogy jól meg lehessen nézni, de amiatt, hogy sokaknál lassan tölt be, most lekicsinyítettem. Elküldöm neked nagyobban, ha akarod. :)

Kaccat írta...

köszönöm, már értem, leesett, én túl akartam bonyolítani :D

Ledorka írta...

Ööö... azt hiszem, inkább én bonyolítottam túl. :D

Kathy írta...

Ez a kep nem dicseri elegge a munka minoseget es a szepseget sem! Egyszeruen fantasztikus ahogy az kinez! Nagyon orulok neki nappaliban lesz a helye, szineiben teljesen az en vilagom! A kis manocipok mindig a kedvenceim kozott voltak, a tulipanos szatyi egy igazi varros tarisznya lesz. Ebben fogom tartani a varros cuccokat mikor megyek probani egy egy uzletbe.
Nagyon szepen koszonok mindent megegyszer, es talan talalkozni fogunk megegyszer, mivel a kis ˝Szerelmemet˝ is jo volna latni ujra!!! Addig majd legfeljebb nezegetem a kepeket!!!! :))))

Ledorka írta...

Ne viccelj velem! :))) Én köszönöm, hogy jöttetek, meg az ajándékokat. Tényleg öröm volt. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails