2010. november 7., vasárnap

Manókellékek

Pár hete kaptam egy kérdést, hogy tudnék-e olyan manócipőt varrni, ami babalábra húzható. Nem napi viselésre, csak fotózáshoz. Nemrég végre eljutottam odáig, hogy belevághassak. Kipróbáltam... úgy néz ki, tudok. :) Sapit is kellett hozzá, ilyenek együtt:


A manócipő szára visszahajtható, akkor kibukkan a bélés, amihez fehér düftint használtam. Miután ezzel elkészültem, újabb kérdés érkezett: készítenék-e nagyobb méretekben is, más anyagból. Persze. :) Íme:


Egész más hangulatú, ugye? :) Egy 30-as körüli és egy 39-es pár is született, a hozzájuk való fejfedővel.
Itt a teljes drapp adag, sajnos, ezt már bent fotóztam:


Azért nem állok ám át a cipőkészítésre,ez csak egy kis kirándulás volt. :)

5 megjegyzés:

Timi írta...

Már látom hogy hamarosan nekikezdhetsz nyuszi jelmezeket varrni :)
Jók lettek!

Ledorka írta...

Köszi. :) Igen, erőteljesen felgyorsult minden. Azért a karácsonyt megtartjuk, ugye? ;D

Kőrösi Mercédesz írta...

Na mert mit nem tudsz te megvarrni, kackac... ;))
Édes ez a kis piros cipő! Igazából téged tudlak elképzelni egy cseppet nagyobban! (Bocs:) de mégis a te gyerekeid:)

Abile írta...

Elképzeltem, amint nagy divat lesz így karácsony közeledtével ez a kollekció... Csak győzzed majd varrni őket! :o))

Ledorka írta...

Merci, én is elég manós vagyok, bevállalom. :))) A gyerekek meg pláne.... :))
Abile, tele vagyok egész évre megrendelésekkel, szóval nem hiszem, hogy ráállnék a gyártásra. :) Persze, eddig nem is tűnik úgy, hogy százszámra kéne. :P :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails