2010. november 30., kedd

Fekete-fehér pöttyös szett

Megrendelésre készült ez a mobiltokból, zsepitartóból, neszesszerből álló szett. Eleinte féltem, hogy ha nem teszek bele semmilyen kiegészítő színt, csak fekete-fehér lesz, unalmasnak fog hatni, aztán meggyőztem magam, hogy jó ez így. Szerintetek? :) Flitterrel, gyönggyel díszítettem őket, és a neszesszer húzójára egy fém szivecske is került. Így teljes a kép nekem. :)



Ezt se tudom igazán jól fotózni, sajnos. :( A mobiltok fedeles, tépőzárral záródik. A zsepitartó is tépőzáras. A mintája Abile-tól van, tőle kaptam egy hasonló, jópofán hajtogatott darabot. Megkérdeztem, nem bánja-e, ha csinálok én is ilyesmit, és persze, hogy nem zavarta. Ilyennek ismerem. :) Na, jó, változtattam picit rajta. :) Nálam függőleges az osztás, és raktam rá tépőzárat. 
Most kerestem, hol mutattam az Abile-tól kapott zsepitartómat, és úgy tűnik, sehol, szóval gyorsan idebiggyesztem, hogy lássátok, milyen szépséggel lepett meg. Újra köszönöm. :)





6 megjegyzés:

Bea írta...

Szerintem sem kell bele más szín- a pöttyök és a csipke változatossá teszik.

NőiCsizma írta...

Nekem nagyon elegáns így! Egyébként is a pöttyös a gyengém mostanában. :)
Viszont nekem hiányoznak a nagyobb fotók! Én így nem látom rendesen. A díszítést például egyáltalán nem. :(

Ledorka írta...

Jaj, a képek... Ha nagyobbak, akkor meg rettentő sokára tölt be a blog azoknál, akiknél lassabb a net.

Abile írta...

Nagyon szívesen... :o))

Tiffanylda írta...

Így jó, ahogy van és gyönyörű!!!
A blogod, mint a reumás csiga...:(

Erzsébet írta...

Aranyosak :-) nekem jól tölti be és a képre kattintva ki is nagyítja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails