2010. november 13., szombat

Mesélek :)

Ahogy már az előző bejegyzésben is említettem, kedves vendégeink voltak tegnap: Kathy és a barátnője, Erika. Nagyon örülök, hogy eljöttek hozzánk. :) Kathy pont olyan, mint gondoltam, jó volt együtt lenni. Tudom, persze, hogy nem én voltam a lényeg neki, Mici lányom az ő "szerelme". :D
Mica épp olyan korszakát éli, amikor fél az idegenektől, mégis hamar megbarátkozott a lányokkal. :) Élvezte, hogy ő van a középpontban.
Itt épp Erikának magyarázza, mit is kell nézni a könyvben:


Annyira jól elvoltunk, hogy búcsúzáskor Mici veszettül integetett, sőt, puszikat is dobált, amit eddig csak anyukám kedvéért tett meg. Sőt, a délutáni alvásból ébredve kereste is a néniket, kiállt a folyosóra a könyvvel, és kiabálta: "néni, néni!", én meg megpróbáltam eszébe juttatni, hogy hazamentek a nénik.
No, de mielőtt elindultak volna, megleptek minket ezzel-azzal. :) Voltak anyagdarabok, hatalmas csokik a csomagban (ez utóbbiak erőteljes fogyásnak indultak már :D) és a csúcs, egy mini nadrág: pont olyan, mint Kathyé, csak 92-esben. :))) Próbáltam lefotózni benne a kisasszonyt, de nem volt hajlandó megállni. Ezt azért megmutatom: 


Figyelitek a miniatűr farzsebeket? :)))) A kép magyarázata: Mica lerángatta a zoknijait, és bedobálta őket az ágy fejtámlája mögé, majd utánuk nézett. :)
Persze, én is készültem egy kis ajándékkal, aminek csak egy részét fotóztam. Na, de folyt. köv. most meg kell csinálnom két tortát.... :)

2 megjegyzés:

Fércművek írta...

De jó. :))

Remélem én is összefutok Kathy-vel a hétvégén. :)) Hátha meglátogat a WAMPon. :))

Ledorka írta...

Sikerült? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails