2009. december 2., szerda

Adventi manólány





Rendhagyó adventi naptárat varrtam. Egy manólány készült, ő osztja az ajándékokat. :) A Tilda-angyal az alapja, de kecses balerinalábak helyett manócipőt kapott, és hatalmas lett: 76 cm magas. Ha rendes lennék, és időben megcsináltam volna, akkor 24 zsebe lenne, azokba tenném a cetliket. No, de én az utolsó pillanatban lettem kész, így zsebek helyett gombokkal felvarrtam a cédulákat. Ez így olyan szempontból jobb is, hogy nem tudnak előre belesni, mi lesz holnap az ajándék. :) A fotók ma készültek, ezért a tegnapi, mai cetlik már hiányoznak a manóról.


És hogy miért cetlik? Három gyereknek vagy három naptár kéne, vagy egy olyan, amin nagy méretű zsebek vannak az ajándékoknak. Ehelyett találtam ki, hogy kis papírfecnikkel útbaigazítom őket, merre keressék az aznapi meglepit:


illetve elárulom a napi programot. Mert bizony, nem mindennap lesz apró csoki, vagy ceruza az ajándék. Lesznek napok, amikor ilyesmit kapnak:


vagy:


Ez 12-én lesz, drukkoljatok, hogy jó idő legyen! :)




Varrtam sapkát is a manólánynak, de úgy kevésbé tetszik:


7 megjegyzés:

Timi írta...

A manóba!Ez nagyon piros, akarom mondani csinos :)

Fércművek írta...

Nagyon jó ötlet. mádom a kincskeresést! Az élményeket szintúgy. :)) Remélem jó időtök lesz. :)

Cat írta...

Elképzelem, mekkora élmény lesz a manódumás manóidnak :)

Csilla írta...

Nagyon aranyos lett és remek az ötlet a cetlikkel és a keresgéléssel.

Edina írta...

Nagyon tetszik az ötlet, aranyos lett a manólánykád! :)

Ledorka írta...

Köszi, lányok. :) Tényleg élvezték a gyerekek tegnap is, azelőtt is. :)

Jandó írta...

Milyen jó ötlet! Nagyon jó lett a "naptáratok" is, és az ajánékok irtó jók.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails