2009. december 10., csütörtök

Juditnak küldtem

Odaért a PIF-em FércJutkához. Nemrég kaptam tőle ajándékot, amivel teljesen levett a lábamról. :) Igyekeztem, hogy én is örömet szerezhessek.
A skót terrier mintát mindketten szeretjük, ezért kapott kutyás szatyrot.


Megláttam egy kötött cuccos szalvétát, és Jutka nyuszijai, Döméi jutottak róla eszembe, ezért dekuztam, és képpé varrtam neki. A csíkos manócipőket ő választotta a Meskán, a pöttyöset önszorgalomból raktam mellé - elkél a lánymanó is a háznál. :) Minihímzéssel böködtem egy tűpárnát, ez került még a csomagba, meg némi házi készítésű szalag, egy kis csipke, fonal, apróság.


Ja, és pakoltam be egy nagy adag szeretetet is. :)


4 megjegyzés:

Barbi írta...

Az uccsó ajándék a legeslegfontosabb! :D
Már megcsodáltam mindet Juditnál is! Olyan szépek! :D

ccsigaház írta...

wow! nagyon szép!

Csilla írta...

Nagyon szépek, és az meg, hogy ilyen szép pirosak az nálam külön pirospontot is érdemel :)

Ledorka írta...

Barbi, olvastalak ott is, é sírtam is, hogy van hozzá némi közöd. :) Megfertőztél a minihímzéssel. :D
Ccsigaház, Csilla, köszi. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails