2009. december 29., kedd

Táska genetikusnak


Még november végén készült, de karácsonyi ajándék lett, ezért nem mutattam. Régi, kedves ismerős rendelte tőlem. Örömmel álltam neki, pláne, hogy sok mindenben "alkotói szabadságot" adott (őt idéztem:) ), viszont a minta majdnem kifogott rajtam. DNS volt a kívánság. :D Igen, én is így néztem. :D Filcből varrtam rá, de ezt nem nagyon akarta vinni a gépem. Negyedik próbálkozásra sikerült úgy, ahogy. Én nem vagyok vele tökéletesen elégedett, de a megrendelőmnek tetszett, ezért megnyugodtam.
Tarisznya-fazonú, kötős pántú tatyó, narancssárga, batikolt béléssel.




5 megjegyzés:

Cat írta...

Azért én nagyon várom ám azt is, amikor egy agysebészeti mintával kérik tőled a táskát :D Érdeklődő lennék azonnal a mintával kapcsolatban... :D:D :D
Egyébként tényleg jól sikerült ez a táskád is, mint mindegyik :)

Ledorka írta...

Provokálsz? :D Most épp babát varrok, de utána, esetleg kaphatsz egyet... meg agysebészetes táskát is. :D
Egyébként köszi. :)

Cat írta...

:D Azt állítják a bölcsek, hogy jókedvűen könnyebben megy a varrás. Csak gondoltam, feltankollak üzemanyaggal :) Látom sikerült. :)

ccsigaház írta...

DNS? nohát...múltkor én rajzoltam a Márk biológiafüzetébe házi feladatként...jól megizzadtam vele...:-)

Ledorka írta...

Ugye? Varrni se volt könnyebb. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails