2009. december 16., szerda

Autós rátétes

Sok egyéb mellett egy bemutatható (mert nem karácsonyi ajándék): autós nyakpárna rendelésre.


(Nemrég varrtam hasonlót sárga autóval is.) Most döbbentem rá, hogy bizony sok múlik a közbélésen. Mindig használok vetexet a minta alatt, de néha mégis hullámos lesz a minta széle. Ez viszont tökéletes lett. Éreztem is, hogy kicsit más ez a közbélés, mint az eddigi, valahogy stabilabbnak tűnt. A nyakpárnák varrásában is "fejlesztettem", már vatelin kerül a stratégiai pontokra. :)
Mivel én teljesen amatőr vagyok a varrásban (oldalt el is árultam), nagyon jó érzés látni, hogy fejlődök. Bocs, ha valaki mégsem így ítéli meg... :P :D Ezt most nem nagyképűségnek szántam, mert tisztában vagyok vele, hogy sokat kell még tanulnom, de tényleg látom, hogy egyre jobbak a munkáim. És ez, bizony, öröm. :)

3 megjegyzés:

Abile írta...

Szerintem ez a legfontosabb mérce... hogy saját magunkhoz képest hogyan jutunk egyre előbbre! :o))
Tényleg nagyon jó lett ez a nyakpárna (is)!

Abile írta...

Egy kis meglepi nálam a számodra! :o)

Ledorka írta...

Köszönöm itt is. :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails