2009. december 19., szombat

Pelenkázó táska és tároló

Kaptam egy nagyon kedves megrendelést: pelenkázó táskát kellett varrnom, meg "még valamit". Mindössze annyi volt megadva, hogy piros-szürke babakocsihoz lesz a táska. A többi mind rám volt bízva. Jól esik az embernek, ha ennyire megbíznak az ízlésében. :) Mégis irtó nehéz volt, mert féltem, hogy nem fog tetszeni a megrendelőnek, vagy majd annak, aki tőle kapja karácsonyra. Nos, a megrendelő elégedett :), ezt már tudom.



A táska négy rétegű: kívül vászon, alatta vízlepergető anyag, majd merevítés, és belül vékony vászon bélés. Két oldalt egy-egy gumis tetejű zsebe van. Belül végigfut egy kettéosztott zseb. Varrtam bele kulcstartó karabinert, és üvegtartó gumikat is. (Ezt még a saját táskánkon kísérleteztem ki.) Mágneszáras, és állítható a pántja. Rátétmintával, gombokkal, csipkével díszítettem. Remélem, bejön ez a stílus a kismamának, aki kapja majd. :)





Emmának tetszik. :)



És íme, ez lett a "még valami":


Egy zsebes tárolót varrtam. A fotó sebtiben készült, nem is lett igazán jó, de már mindegy....

8 megjegyzés:

Jandó írta...

Nagyon jók lettek. A pirosat nem szeretem, de mindkettő még pirosan is nagyon tetszik. Emma irtó kis aranyos. :)

Ledorka írta...

Köszi. :) Ez most a babakocsi színéhez lett hangolva, de amúgy én szeretem is a pirosat.

Timi írta...

Eszméletlen jó lett!

Ledorka írta...

Köszönöm, igyekeztem. :)

Csilla írta...

Nagyon jók lettek és én is imádom a pirosat!

Ledorka írta...

Rólad tudom is. :)) Köszi.

Névtelen írta...

Nagyon nagyon ügyes vagy:). Békés karácsonyt kívánok!

Ledorka írta...

Neked is boldog Karácsonyt kívánok, Fruzska! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails