2009. december 23., szerda

Karácsonyra


Én komolyan nem tudom, mikor kell elkezdeni a karácsonyi készülődést... Azt hittem, idén rendben leszek. Hát, nem.... :( Megint nem lesz talptakaró, se piros-fehér párnák, de csak kibírjuk valahogy! :)
Két éve varrtam egy halom filc díszt a fára. Szerettem is, de úgy éreztem, idén már nem azokat akarom feltenni. Ennyi újat sikerült összebarkácsolnom. A csúcsdísz a kedvencem. :) Egy műanyag, csillag alakú csúcsdíszre raktam vatelint, aztán "huzatot" öltögettem rá. Farkasfoggal díszítettem a szélét. Jó kis pepecselős meló volt, de megérte. :)
Még van pár kiszabott, de nem hiszem, hogy bele fog férni a napba a befejezésük. Majd meglátom.



Minden kedves olvasómnak szeretetteli, békés Karácsonyt kívánok!
Merry Christmas!
Feliz Natal!
¡Feliz Navidad!
Buon Natale!



5 megjegyzés:

Csilla írta...

Nekem is van ilyen tervezett de elmaradt karácsonyi készítenivalóm, na majd jövőre. Szép ünnepet nektek is!

Silerika írta...

Én sem lettem mindennel kész, de sebaj! :o) Boldog, békés Karácsonyi Ünnepeket kívánok!!

Névtelen írta...

Boldog karácsonyt! :)

Marcsi írta...

Békés Boldog Karácsonyt!

Ledorka írta...

Köszönöm, lányok! Remélem, nektek is úgy alakulnak a napjaitok, ahogy szerettetek volna! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails