2009. december 5., szombat

Bögrés díjak

@ndre@ -tól kaptam ezt a díjat:


Nagyon köszönöm! Az érzés kölcsönös. :)
A továbbadással mindig bajban vagyok, mégis próbálok választani a kedvenc webnaplóim közül. Legyen Karináé a pöttyös bögre. Meghívhatlak egy teára? :)


Ccsigaház pedig egy sütis karácsonyi díjjal örvendeztetett meg:

Köszönöm neked is! Én sem szoktam kihagyni a Csigalapot. :) Nagyon jól esik, és örülök, ha szeretitek a blogomat. :)
Ezt a díjat FércJutkának adnám tovább. Kommentár nélkül, úgyis egyértelmű, miért. :)


6 megjegyzés:

H. Mária írta...

Szerintem is megérdemelted. :D

Karina írta...

Ó, Lidércke, életem első nyerése nálad, életem első díja nálad! Szuperül elkényeztetsz és nagyon megtisztelő, örömteli!!! KÖSZÖNÖM!!
Szeretem a teát, kávét, mind, ha meleg, köszi még egyszer!! :-))))
ui. a fast food-os táskád eszméletlen jó, micsoda humorod van!

Ledorka írta...

Nahát! Két dologban is első lettem? :) Szívesen.
És én is köszönöm. Most, így körbeköszönve, iszok is egy teát. :)

Karina írta...

Úgy döntöttem, nem tudom szabályos-e, de Neked is elküldöm a díjat, hogy jelezzem, az érzés kölcsönös. :-)

Karina írta...

Úgy döntöttem, nem tudom szabályos-e, de Neked is elküldöm a díjat, hogy jelezzem, az érzés kölcsönös. :-)

Ledorka írta...

Fogalmam sincs, mi a szabályos. Különben is, a szabályok arra valók, hogy áthágják őket, nem? :) Köszönöm szépen. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails