2009. december 17., csütörtök

Díj 7 ponttal . . . . . . . (számolod? :) )


Abile volt olyan kedves, hogy megjutalmazott egy díjjal. Köszönöm szépen!
7 dolgot is le kell írnom magamról. Egyszer, régen megtettem már, de nosza, itt az újabb 7, most a tél jegyében!

1. Nem szeretem a havat. Főleg azért nem, mert sokat vezetek, és ha havas akkor jeges is, és csúszik az út.

2. A kályhában lobogó tüzet viszont imádom. :) Ez a legjobb a télben.

3. Nem teszek izzósort a karácsonyfára. Nem utálom, vagy ilyesmi, csak úgy érzem, hozzánk nem illik. Csak gyertya szokott lenni - no meg díszek. :)

4. Nekem piros-fehér a karácsony. Most azt is sajnálom, hogy színes tányérjaink vannak. Jó lenne egy hófehér készlet. :)

5. Mariah Carey karácsonyi dalait nagyon szeretem hallgatni. Fantasztikus életöröm jön át. :)

6. Csak akkor váltok bőrkabátról szövetre, ha már kockára fagyok. :) Idén is későn vettem elő a télikabátom, viszont most olyan hideg van, hogy a sapka is előkerült.

7. A gyerekeim októberben, novemberben, és decemberben születtek. A karácsony se kutya, de igazán ezért szép az év vége. :)


7 embernek kell továbbítanom, de sokkal több helyre tudnám küldeni. Legyen most
Aranyalma
Kiseri
Márti
Jandó
Tündérlátta
Réka
Szarvas Mici

...a többi, általam szeretett kreatív bloggertől legközelebb kérdezek. :)


6 megjegyzés:

Abile írta...

Köszönöm, hogy ilyen sok mindent megtudhattam rólad :o))

Jandó írta...

Jó volt olvasni rólad. Köszönöm, hogy gondoltál rám is:), igyekszem összegyűjteni a 7 dolgot.

Ledorka írta...

Jaj, milyen vagyok... nem írtam a kiválasztottjaimnak. (Azt gondoltam, majd később írok, épp siettem, aztán meg elfelejtettem. Szent Cavinton! :D)
Abile, dettó. :))) Lassan megismerjük egymást.
Jandó, nincs mit, és örülök, hogy észrevetted, anélkül, hogy szóltam volna. :))

Erika írta...

Köszönöm, nagyon kedves vagy!

Ledorka írta...

Eri, nem is kedves, csak kíváncsi. :D
Mici, csak nyugodtan, én türelmes vagyok. :))

Aranyalma írta...

Nem mondom, hogy önszorgalomból benéztem hozzád, de megkaptam a meghívást, örömmel fogadtam. :)
Rekordidő alatt összeírtam magamról mindent, ami épp eszembe jutott.

A varrás szeretetén túl van még egy közös vonásunk, a tűz szeretete.
Még gyerekkoromban, amikor nagymamámnál töltöttem a téli szünet egy részét, azt szerettem a legjobban, ha a kályha nyitott ajtajánál pirítottuk a kenyeret. Felejthetetlen emlék!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails