2009. december 4., péntek

Banya-tatyó


Tegnap készült el ez a banyatáska. :) Nem megkésett Halloween-ajándék, nincs hozzá köze. Legrégebbi barátnőm ezotéria-mániás. Mit szépítsem... boszorkánykodik :), de szigorúan "jó boszi". Neki varrtam ezt a tatyót. Megint a gombhoz a kabát esete forgott fent, mert amikor megláttam ezt a banya-medált a bolhapiacon, tudtam, hogy táskára kívánkozik, és persze a leendő tulajban is biztos voltam. :) Az ékszerei tükrözik a hobbiját, ezért nem féltem, hogy táskán nem vállalná.

Kívül barna gabardin, ez alatt van egy vízhatlan réteg, belül narancssárga, batikolt vászon. Ez utóbbi saját festésű, és szerintem csoda jól sikerült. :) Festettem meggypirosat is, de a narancs sokkal-sokkal szebb!


Állítható pántot, belső zsebet, kulcstartó karabinert kapott, és mágneszárral záródik. Minden fémalkatrész barnás, antikolt. A banyát csak fölül rögzítettem, hogy repüljön a telihold előtt, ahogy mozog a táska.

A varrógépem imádta varrni - még soha sem produkált ilyen szép öltéseket a rátétmintánál! Nem is értem, komolyan. Pár napja egy filcrátétest csináltam, azzal viszont napokig szenvedtem, mert alig vitte. Úgy látszik, tegnap jó napja volt. :)

A képeket futtában készítettem, olyanok is. :( Azért - talán- látszik, hogy nem lett rossz. Sőt, nekem kifejezetten teszik - remélem, ez nem hangzik nagyképűen.... :) A barátnőmnek is nagyon tetszett - jól megleptem. :)

4 megjegyzés:

ccsigaház írta...

Kedves Lidércke, kukkants be hozzám!

Fércművek írta...

Nagyon jó lett. :) Tetszik, ahogy repül a boszi. Én is úgy szeretem az ilyen apróságokat. :))

Ledorka írta...

Örülök, hogy tetszik. :)
Ccsigaház, neked is köszönöm, már továbbítottam is. :)

文章 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails