2011. augusztus 14., vasárnap

Azért jó, hogy varrok...

...mert így, ha az unokahúgaim azt mondják, hogy olyan alvósállatot szeretnének, mint a gyerekeimnek van, akkor simán el tudom készíteni az övéket is, amíg játszanak. :) Egértulajdonosként mehettek haza. Ezek is zsebesek, de nem kértek bele levendulát, apró kincsek rejtekhelye lesz a pocak. :)


(Nem mai történet, csak ma néztem a fotókat, és megint megörültem annak, hogy képes vagyok egy társasjátéknyi idő alatt "teremteni" valamit, ami örömet szerez. :)) )



5 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Nagyon édesek!:) Egyben leírnám, hogy ez az óriási különbség a varrós és az üveges között... Rosszat választottam, de mégis ezt szeretem jobban!

Huligánlány írta...

Nem választottál rosszul, ha mindenki varrna, ki csinálna gyönyörű üvegeket??? :-)))

Ledorka írta...

Cilinek igaza van. :)Minden szakmának megvan a maga szépsége, a varrásé többek közt az azonnali hatás. :)

bemka írta...

Mindketten jól választottatok, mert kiválasztottak vagytok:)
Thetséges két fehérnép, ahogy felénk mondanák :)
Kiválasztottak, mert öröm van a munkátokban,és én is így érzek néha :)

Tímel írta...

De helyesek!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails