2011. augusztus 11., csütörtök

Halálfejes doboztáska




... ami gyógyszerek hurcolására készült. A képen nincs kitömve, ennyire merevített. (Na, jó, be is dőlt az egyik oldalán kicsit, mert sebtiben fotóztam, nem igazgattam el rendesen. :/) Van benne vetex, táskamerevítő, és még tűztem is. :)
A cipzár kifut a két oldalára, hogy könnyebb legyen pakolni bele.


Belül, a két szembelévő oldalán egy-egy nagy, gumis zseb van, ide kerülnek majd az üveges dolgok. A bélés gyöngyvászon, hogy ha kifolyna valamelyik szirup, csak le kelljen törölni. A zsebek is vízlepergető anyagból készültek.

Volt már egy halálfejes táskám, az is vidám mintás, azért varrtam erre is pöttyös anyagól a rátétet. Barátságos így, ugye? :)



5 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Nagyon barátságos, mint gyógyszeres!:) Egyébként nem bírom a halálfejes cuccokat, tudom, nagy divat, de valahogy nekem nem megy... Szuper a táska! Mennyi technika, munka, te jó ég!!! Nagy gratula!

Ledorka írta...

De aranyos vagy! Köszönöm, Ildi. :)

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nekem nagyon tetszik! :-)

Körmendi Ági írta...

Nekem tettszik a legjobban!Szuper lett!Már bele is pakoltam!Köszönöm!

Ledorka írta...

Ezt a legjobb olvasni, hogy tetszik, pláne, ha a tulajnak is. :)) Ági, öröm neked varrni! :)) Pusszantlak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails