2011. augusztus 30., kedd

Sorsoltunk....

...de most képek nélkül is hinnetek kell nekem... A sok kedves Fb-os hozzászóló közül Varga Györgyi nyerte a táskát! Gratulálok! :)
Bocsánat, hogy így, ilyen egyszerűen adom ezt most közre, de per pillanat vacakul vagyok,(allergia ezerrel), kismilllió dolgom van, és még a ház is szalad... a gyerekekről nem is szólva. :D
Holnapra összeszedem magam. :)

Azért legyen itt egy fotó a nyereményről. :)


Györgyitől címet kérek szépen a ledorka@gmail.com-ra!



10 megjegyzés:

Silerika írta...

Köszönöm a játékot, gratulálok a nyertesnek! Neked meg jobbulást! :o))

Ledorka írta...

Köszi. :) A szemem két pingpong labda és alig aludtam, de remélem, hamar lecseng a dolog, és újra látok is rendesen... :D

Körmendi Ági írta...

Gratula a nyertesnek!

Varga Györgyi írta...

El sem hiszem!!! De jó!!! Régóta fáj a fogam egy igazi lidérckés táskára! Köszönöm, köszönöm, köszönöm!

Abile írta...

Mielőbbi jobbulást kívánok neked!

judit.6 írta...

gratula györgyinek.
Részvétem, s ugyanezt teszem két hete. :( s most hogy kicsit hűvösebb lett még rosszabb. Szerintem még pár hétig szenvedünk. :( De jön a tél, s pár hónap pihi. Aztán nekem kezd a mogyoróvirágzás... :D (most jövök rá, hogy szeretema telet. :)

Ledorka írta...

Györgyi, szívesen. :)

Megmaradok, úgy néz ki. :)) Csak emberek közé nem kéne mennem ezzel a fejjel... :D

latinka írta...

Gratulálok Györgyinek és köszönöm a játéklehetőséget!
Neked pedig gyors jobbulást! (Látom,mennyit szenvednek nálunk is a fiúk,kicsi és nagy egyaránt.)

Tiffanylda írta...

Gratulálok a nyertesnek, gyönyörű a táska!:)
Az allergia nálunk is dúl, nincs mit tenni!:( Jobbulást! -próbáld meg...

F.Gina írta...

Jobbulást, és gratulálok Györgyinek, de azért irigy, irigy, most nagyon !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails