2011. augusztus 23., kedd

Kalandos párna




Nem a minta a kalandos. :) Egy utazási iroda vezetője kapta a párnát, így érthető a rátét, ugye? :) A számnak is van jelentősége, de kizárt, hogy az évek száma lenne, csakis kabala lehet... ;D


Gyors munka volt, hamar kellett, hogy időben odaérjen a szülinapra. Múlt hét hétfőn fel is adtam elsőbbségi ajánlottan. Gondoltam, legkésőbb szerdára odaér. Aha.... szerdára itt volt nálam újra, "címzés elégtelen" matricával ellátva. Kicsit fennakadtak a szemeim, ugyanis név, város, utca, házszám és irányítószám is volt rajta.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, megtudakolni, hogy mi a túrót kellett volna ráírnom még, de ott nem tudtak tájékoztatást adni, csak megkaptam annak a postának a számát, amelynek kézbesítenie kellett volna. Tárcsáztam, újra elmondtam, majd kaptam egy harmadik számot, hogy ott talán tudnak válaszolni a kérdésemre, és egy halvány mondatot, miszerint talán az emelet, ajtószám hiányzott.
Hm... Rákérdeztem. Igen, ez egy emeletes ház, de portaszolgálatos, tehát, ha lett volna a borítékon emelet, ajtószám, a postásnak akkor is le kellett volna adnia a portán. Hívogattam szorgalmasan az utoljára kapott számot, de a kutya se vette fel. Lefotóztam a borítékot, külön a címzést is, majd elküldtem a kérdésemmel a posta ügyfélszolgálatára. Ez volt múlt hét szerdán. Azóta sincs válasz....

Mivel a nyakpárna sürgős volt, hát csütörtök délelőtt újra feladtam Pécsett, ismét ajánlott elsőbbségivel (tehát másodszor fizettem 480 Ft-ot, eddig 960 Ft a posta), hogy odaérjen péntekre. Szerintetek? Ma érkezett meg. Hurrá... >:(( Mire is fizettem elsőbbségit???

Áh, a lényeg, hogy ott van, és tetszik. :) Hogy kétszer rohangáltam feladni, hogy dupla árba került, hogy telefonálgattam szorgosan... így jártam.




8 megjegyzés:

Huligánlány írta...

Dorka, SOHA nem adok fel elsőbbségivel.
Az elsőbbséginek mindenképpen el kell utaznia Budaőrsre a logisztikai központba. Mindig később ér oda, mint a sima.
Magyarországon élünk...

Ányi írta...

Hát ez valami iszonyatosan durva! A posta elmehet a sunnyogóba, az áraikról nem is beszélve!

Tiffanylda írta...

Én is párszor megjártam, azóta úgy csinálom, mint Huligánlány! Igaza van!!! Azért az ajánlottat nem hagyom el... Akkor is Budaörsre megy??? Jó lenne tudni!

Kaccat írta...

Mindig Budaörsre megy! (Ha pl Pécsről, Pécsre megy levél, az is) Független az egyéb szolgáltatásoktól.
De elsőbbségit nem szabad kérni, mert az csak egy lehúzás! Ugyanis ha figyelmesen megnézitek, akkor NEM GARANTÁLJA hogy odaér, csak tesz egy ígéretet.
Az ajánlott is csak annyiban jó, hogy tudod bizonyítani, hogy feladtad, mivel kártérítést akkor sem fizet (esetleg a feladás díját).
A tuti biztos a tértivevényes ajánlott, mivel azt alá kell íratnia átvételkor, de az még + 100 Ft. (Bár ezt meg nem dobják be, és ha az ügyfél nincs otthon mehet be a postára)
A lényeg, hogy elsőbbségit tényleg kár fizetni, meg bármilyen extra szolgáltatást (pl az expressz küldeményekre is jellemző, hogy később ér oda, mint a sima)

A párna pedig nagyon helyes!

Ledorka írta...

Ajánlottan adok fel mindent, hogy ha eltűnik, kerestethessem, és végső esetben kifizettethessem. Erre volt már példa.
Az elsőbbségiről nem tudtam, hogy Budaörsre megy. :O Meg is vagyok lepve. Köszönöm az infót!

Ledorka írta...

Van egy olyan opció is, hogy LNK, ami azt jelenti, hogy "levélszekrény útján nem kézbesíthető", vagyis a címzett kezébe kell adni a postásnak a cuccot. Ez +10 Ft, nem sok, ezt (ha nem felejtem el :D), akkor be szoktam jelölni a feladóvevényen.

judit.6 írta...

Én a boltban mindent ajánlott+e-értesítéssel adok fel. Ezt is kiemelten kezelik, s kapok visszaigazolást, hogy kinek és mikor lett átadva a posta szerint. Sosem volt még gondom vele. Az e-értesítés 50.- A lényeg, másnapra ott van! Ha 4 után adom fel, akkor 2 nap a postázás. Kerestetni is könnyű, ha gáz van.

Ledorka írta...

Ez is jó ötlet, köszönöm szépen! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails