2011. augusztus 8., hétfő

Meghatódtam...

... és köszönöm szépen a megtiszteltetést annak, aki nevezett a Goldenblogra. :) Reggel nézegettem, kire szavazzak, és ott láttam a listán a blogomat. :)
Gondoltam rá valamikor, hogy meg kellene próbálni, de végül nem tettem, mert azért nagyjából reálisan érzem, hogy legfeljebb résztvevő lehetek, nyertes nem. No, de az ott lét is reklám , és számít, talán... Azért nagyon örülnék ám a szavazatoknak! :D (Életmód kategória) És köszönöm voksokat. :)



Jól jött most ez a megerősítés. A BlogTop10-zel kapcsolatban vegyes érzéseim vannak. Látom, hogy folyton lepontoznak, és még csak haragudni se tudok miatta, mert látom, hogy mások meg újra "felpontoznak", így mondjuk, hogy egál. :) Sajnos, nem tartok ott, hogy ne kelljen megragadnom minden reklámlehetőséget. Kell az is, ez is, ami csak akad. :) Varrásból, vásározásból élni azért nem annyira könnyű - és ez most nem panasz, mert senki nem tartott pisztolyt a fejemhez, mikor ezt választottam. :D Csak jelzem, mennyire jól jön egy-egy ilyen lehetőség, és mennyire jól esik az elismerés. :)



3 megjegyzés:

Zsófi írta...

Szavaztam!
:)
Sok sikert!!!!!!!

Ledorka írta...

Köszönöm. :) Itt csak szereplő leszek, tudom én... :D

Fáni írta...

Szavaztam én is! :) Ha "csak" szereplő leszel, az is szuper!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails