2011. augusztus 1., hétfő

Dédis





Anna napra készült a nagymamámnak, vagyis a gyerekeim Dédijének ez a táska. Dédi remekül néz ki, simán letagadhatna 15 évet, nem is jár feketében, de mindig fekete táskát hord. Gondoltam, egy 85 éves ember szokásain nem nagyon lehet változtatni, hát feketét varrtam neki, de azért kis virágosat, így mégsem annyira komor. :) Tetszett neki. :)


Az eddigi hasonló, hevederes táskákhoz képest annyi a változás, hogy rövid fület késíztettem, mert mindig kézben hordja a tatyóit, és öt, különböző méretű zsebet tettem bele, hogy könnyen rendszerezze az iratait, gyógyszereit. A külső zsebre pedig vékonyka csipkét varrtam.


Nagyon dédis? :))


4 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

Annyira éppen, hogy nagymamidnak tetszen, de amúgy kortalan!

zazálea írta...

nagyon nem!

Abile írta...

Inkább nagyon jó!! És milyen figyelmes vagy, hogy igyekeztél az ízlésének megfelelőt, praktikusat! :o)

Ledorka írta...

:) Remélem, szeretni fogja. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails