2011. augusztus 28., vasárnap

Drapp-fekete, és még pöttyös is



Ez egy pelenkázótáska. Gondoltátok volna? Az volt a kérés, hogy inkább romantikus, nőies legyen, mint mamis, de passzoljon a fekete-drapp babakocsihoz, és később is ki lehessen használni. Igyekeztem megfelelni az elvárásoknak. :)
Nem épp pici (alul 40 cm széles), de azért nem bőröndjellegű. :)

Eleje, hátulja végig kukacolt, merevített.


Az egyik belső zsebet már mutattam.



Ilyen a másik fele: nagy zseb, karabiner, cumisüveg-tartó.


Mindkét oldalon egy-egy hevederes karabiner van, amivel majd rögzíteni lehet a babakocsi tolókarjára. (Olyan furcsa, hogy már nincs járgányunk, csak a kosár fülén tudom megmutatni nektek. :) ) Ezeket, persze, be lehet hajtani a táskába, vállon hordva nem látszanak.


Nem tudom, mennyire jön le a képekről, ezért leírom: sok-sok munka van benne. Azt hiszem, megérte. :) Élőben nagyon szép.





9 megjegyzés:

zazálea írta...

nagyot nevettem, mert három hete várja egy kismama a pelenkázótáskáját, ami igazából a decens big bag lesz, én nagyon bírom, ha egy kismama nem csak gyerekmintás cuccot vesz fel :o)))

édes!

bemka írta...

Nagyon szép lett, a képen is :)

patonaifabian írta...

A munka nagyon látszik....legalább is én látom és nagyon szuper lett!

Judit írta...

Pont én is karabineres babakocsira rögzíthető táskán munkálkodom, kicsit másképp találtam ki, de ez is nagyon tetszik. Meg a csajos dolog is, szép lett!!

Krizantám írta...

Nagyon látszik ám rajta a sok és gondos munka!
Nagyon klassz lett, csinos!
És ráadásul pöttyös... :-)))

Jandó írta...

Nagyon szép lett, és igazán praktikus is. Látszik a sok munka, nagyon is. A kocsira rögzítése pedig igazán tetszik.

Abile írta...

A fényképeken is látszik, hogy milyen precíz, pontos, aprólékos munkát végeztél! :o) Gratulálok hozzá!!

Tanó Móni írta...

Nagyon szép lett, gyönyörű színek, precíz belsőrész, én nem is pelusoknak használnám:))

Ledorka írta...

Aranyosak vagytok, köszönöm. :) Örülök, hogy látszik, mennyit güzüztem vele. :D
Móni, az is kérés volt, hogy később is kihasználható legyen, úgyhogy nem csak pelustáskaként fog funkcionálni. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails