2011. augusztus 2., kedd

Duplán táskás babák



Már nem a legjobbak a fényviszonyok, de nem bírtam holnapig, fotóznom kellett őket. :D Ma születtek. Többet kiszabtam, de ahogy a táskákat sem szeretem szalagszerűen varrni, a babákat sem, sőt, őket nem is lehet! Csak szép sorban. :)

A rózsaszín zsebeshez képest annyi a változás, hogy nem szívben, hanem a válltáskájukban van a levendula. (Természetesen levehető.) Azért zsebet is kaptak, mert egy zsebbe ezer apró kincs rejthető! :) És mivel mininőknek készültek, akik nyilván szívesen hurcolják majd őket oviba, mamához, játszótérre, egy-egy táskát is varrtam hozzájuk, hogy stílusos legyen a kisasszony: babához illő szatyorral. :) A táskák bélése természetesen kockás, mint a babák harisnyája, tatyója.


Mit szóltok? :) Részemről szerelem, ezt elárulom. :D



10 megjegyzés:

Varga Györgyi írta...

Nagyon! Sokkal nőcisebb dolgot per pillanat el sem tudok képzelni :o)

patonaifabian írta...

Nagyon édesek! S csinosak!

boGár krea írta...

Csodás kollekció! Aki ezt nem együtt veszi meg, az... rosszul dönt! :)

a Matula ikrek írta...

Belendültél? :o)
Nagyon jók a kis-, és nagy táskáikkal, és az az epres anyag...hmmm.

Ányi írta...

Hát nem csodálom! Tényleg imádnivalóak és így jogos a szerelem! :)

Julcsi írta...

Nagy ötlet! Még jobb kivitelezés!
Nagy vagy!:)

Ledorka írta...

Györgyi, van még nőcis ötletem a babákkal kapcsolatban. ;D
Igen, belendültem. :D Egy doboztáska is elkészült tegnap, a bélés van vissza. :)
Ez a babázás hihetetlenül jó! Annyi variáció lehet! Köszönöm a dicséreteket. :)))

Tappancs írta...

"Gyerekzsűri" - Ákos- meglátta, és a reakció:
"De jó, anya vegyél ilyet az ovisaidnak, biztos szeretnék!" Nos kell ennél több?

erzsó írta...

óriási!
szeretem :))

Körmendi Ági írta...

Csudajók!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails