2011. augusztus 22., hétfő

Megvadítva



Vettem nemrég egy barna nadrágot. Hogy ezt nem kéne bejelentenem? Igaz. :) Csakhogy nekem ez az egyetlen barna ruhadarabom, mert ezt a színt csak másokon kedvelem, és már mikor megvettem, akkor tudtam, hogy meg fogom vadítani. :D
Megtettem. :))) Néhány virággal, indával, gombbal kedvenc darabot varázsoltam belőle. Hogy tetszik? :)
(Rozál -a próbababa- lábát ne nézzétek! Most tűnt fel, mennyire karcos, és még egy madzag is rajta maradt... No, meg kicsit furcsán is áll rajta, de hát nem vagyunk egy súlycsoportban. :D)


Van mit felvennem hozzá, teregetéskor jöttem rá, hogy 4 db rózsaszín pólóm van. 10 éve még egy sem volt... Azt, hogy korral jár a rózsaszín ruhadarabok szaporodása, az is alátámasztja, ha megnézzük az angol királyi udvar gardróbját. Minél korosabb az adott lady, annál több a pink cucca. :D Ez a 4 póló talán még elmegy... :)



9 megjegyzés:

Marcsi írta...

Zseniális! Imádom az ötleteidet!

Ányi írta...

Klassz ez a kacskaringós-virágos gatyaszár :)))
Amúgy tényleg, igazad van, a rózsaszín a korral jön - én is egyre jobban szeretem! Én!!! Brrrr--- pár éve még én sem hittem volna magamról :))))

töpszlívi írta...

Jó lett a minta, tényleg feldobja. :))))
Nekem nem barátom a rózsaszín. De, ahogy itt olvasom előbb vagy utóbb jó haverok leszünk? :))) Kíváncsi leszek, hogy mikor kerül rám a sor. :))))

Tímel írta...

Jajj de isteni lett!

Rózsaszín és pink a ruhatáram 90%-a:) Rózsaszínnek születtem:)

batorba írta...

Egy jó pár éve már nekem is vannak rózsaszin cuccaim....:-))) Klassz lett a gatyód!!!!

Abile írta...

Én nagyon szeretem a barnát! :o) Nagyon csini lett ezekkel a rózsaszínű virágokkal!

Hencsilli írta...

Nekem sincs barna nadrágom - neked legalább már van :D A rózsaszín nálam is tabu volt vagy 5 évvel ezelőttig. A libuska-zöldet viszont nem bírnám felvenni - ezek valahogy együtt jöttek divatba, már akinél.:P
Jó lett a gatyó:D

Piroska írta...

Hány éves korban jön meg a rózsaszín kedvelése? Én már elmúltam 16 néhányszor, de még mindig nem kedvelem a barnával együtt.
Egyébként jó lett a gatyó!
Lánykoromban én is hasonló cuccokban jártam, de az már régen volt. ismétlődik a divat!

Ledorka írta...

Nem is írtam még ide? Úgy látszik, csak fejben. :)) Köszönöm, lányok! :) Marcsi, még pirulok is. :)))
Kicsit hippisre sikerült a virágokkal, mondhatni múltidéző, de pont így szeretem.
Úgy látszik, van, aki immunis a rózsaszínre. :D Lívi, lehet, hogy te is megúszod, de azért fogadásokat ne köss rá! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails