2011. augusztus 20., szombat

Vágta




Befejeztem ma két félkész babát. (Egyebek mellett. :) ) Tudom, hogy mindkettőnek ismeritek már a ruháját, és ezer más anyagot választhattam volna, de oka volt annak, hogy megint ezeket vettem elő.
Az első epres babának volt hordozó szatyra is, ami megmaradt, mikor a baba gazdára lelt magában. Így gyakorlatilag a szatyorhoz készítettem. :) No, az most lemaradt a képről....
A rózsaszín ruha a prototípusról lehet ismerős. Micusé lett, és -bevallom- máig ő a kedvencem, ő tetszik legjobban. Ezért született újra ugyanolyan - illetve majdnem ugyanolyan. :)
Mindketten kaptak egy-egy darab keskeny csipkét a pocakjukra, hogy hangsúlyozzam, ott zsebet találsz. A táskájukban, mint minden Szunyababáéban levendula van.


Holnap lesz egy "villámvásár" (remélhetőleg nem viharos, csak rövid :D) Pogányban. Oda viszem az épp aktuális babacsapatomat. :)


5 megjegyzés:

Körmendi Ági írta...

édes pofikák!

Tiffanylda írta...

:)))
Jó időd lesz, sok szerencsét!:)

Ledorka írta...

Köszi. :) Utólag jutott csak eszembe, hogy arcpír nélkül fotóztam őket... Pótoltam a sminket. :)

erzsó írta...

Akkor azt is mondhatnánk, hogy a nagy vágztázásban pirultak ki? :))

Ledorka írta...

Így történt. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails